niedziela, 18 maja 2014

SOBOTNIA TARTA

Narobię Wam smaka na tartę ;)



Z okazji soboty chcieliśmy z mężem przygotować sobie coś ciekawego do jedzenia. Nigdy nie robiliśmy tarty, a już od dłuższego czasu o tym myśleliśmy.  Nie mieliśmy blaszki na tartę, więc wybraliśmy się po nią do PEPCO. Blaszka kosztowała 9,99, kupiliśmy też fajne białe miseczki na zupę za 3,99 a przy poprzedniej wizycie w tym sklepie, dwie foremki na małe babki - gdy w końcu coś w nich upiekę to się pochwalę :)

Nasza tarta powstała trochę na oko, bez jakiegoś konkretnego przepisu.
Mąż zrobił farsz z tego co widziałam, dodał :

mięso wołowe,
pomidory z puszki,
fasola czerwona,
cebula,
papryka,
czosnek,
jakieś przyprawy meksykańskie .

Ja zrobiłam kruche ciasto, chyba wyszło mi trochę za tłuste:
 mąka,
żółtko,
oliwa z oliwek,
sól,
trochę wody.

Najpierw zapiekliśmy kruche ciasto, potem wyłożyliśmy usmażony farsz i jeszcze trochę piekliśmy.
Na samym końcu pieczenia całą tartę posypaliśmy serem żółtym.






Na Allegro ( SKLEP )dostępne są wszystkie sówki które już większość z Was widziała :



Natomiast na Facebooku trwa konkurs w którym można wygrać sówkę, także zapraszam do udziału:)


Przypominam też o rozdaniu na blogu o którym pisałam w poprzednim poście klik,
 można  otrzymać kotka :)


Miłej niedzieli życzę:)
W Lublinie zapowiada się piękny, słoneczny dzień :)

7 komentarzy:

  1. Ojej, uwielbiam tarty, ta wygląda bardzo smakowicie. Niestety, dieta...
    Cierpię w milczeniu :)
    Sówki super, bardzo mi się podobają, a informacja o candy u mnie na blogu!
    Pozdrawiam serdecznie. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas można sobie pozwolić ;) ale oczywiście życzę wytrwałości w diecie :)

      Usuń
  2. Tarta smacznie wygląda, ja bardzo lubię - i na słodko, i w wersji obiadowej, odkąd odkryłam tarty i kupiłam blaszkę do tarty to danie number 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaku tarta prezentuje się genialnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj niepotrzebnie wchodziłam bo teraz mam straszną ochotę na taką tartę, Twoja wygląda naprawdę smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)