piątek, 21 marca 2014

ZAKUPY

Ponieważ widziałam kilka wpisów na blogach w których dziewczyny chwalą się swoimi zbiorami i mi się to bardzo spodobało - dziś i ja chwalę się swoimi zakupami :)

Mój zestaw zamków 25cm ,30 cm, 40 cm. W najbliższym czasie na pewno uszyję sporo kosmetyczek.

I nowe tasiemki :
Czerwone suwaki i tasiemkę czerwoną w białe kropeczki wykorzystałam do uszycia nowego zestawu :


I tu mała darmowa reklama ;) - zakupy robię w hurtowni GT w Lublinie na ulicy Wrońskiej. Jeżeli ktoś jest z Lublina i jeszcze nie zna tego miejsca to polecam, niektóre rzeczy tj. zamki, nitki, tasiemki można kupić 3x taniej niż w pasmanterii no ale wiadomo, to hurtownia:)
Życzę Wam miłego i pełnego słońca weekendu  :)


3 komentarze:

  1. Czerwona wstążka w kropki jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta wstążka w kropki i to na tyle, że kupiłabym ją chociaż nie jest mi potrzebna :) (przynajmniej na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyczki to jedne z ulubionych przedmiotów kobiet :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)