piątek, 14 marca 2014

KOLEJNE KOSMETYCZKI

Kosmetyczki  wyszły tak:

kosmetyczka

kosmetyczka

kosmetyczka

kosmetyczka
Jestem strasznie zadowolona z tego pojemnika z  tkaniny, już dawno chciałam coś takiego uszyć ale po zrobieniu dwóch które do niczego się nie nadawały straciłam nadzieję, że mi się uda a tu potwierdza się powiedzenie, że praktyka czyni mistrza i udał się fantastycznie :)
Kosmetyczki nie są może mega idealne ale i tak wyszły całkiem fajnie. Jedyny minus to to, że zanim zabrałam się za ich szycie wybrałam się do pasmanterii i obkupiłam się suwakami o dł. 20cm i wyszło mi takie małe i totalnie niepraktyczne coś na jedną pomadkę ;), więc musiałam wybrać się drugi raz po zamki 40 cm  i tak powstała większa kosmetyczka której używanie może mieć jakiś sens :)
Liczba kosmetyczek będzie rosła - nie sądziłam, że ich szycie to taka szybka i przyjemna sprawa:)

EDIT:

Jednak suwaki 20 też zdają egzamin :) i to chyba nawet lepsze rozwiązanie gdy suwak nie "leci" przez całą kosmetyczkę.
kosmetyczka

5 komentarzy:

  1. Śliczne, zresztą jak wszystko, co szyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kosmetyczki ;-)
    Ja osobiście nie lubię jak suwak jest przez całą kosmetyczkę, bo wtedy wpadają z niej rzeczy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ten różowy komplecik też będzie na sprzedaż? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)