czwartek, 5 grudnia 2013

Aplikacja sowa z filcu

Dziś zrobiłam małe sówki, które pewnie przyszyję do kolejnych poszewek:) Ponieważ zamówiłam trochę za dużo zielonego filcu, sowy są zielone. Korzystam z tego samego kształtu szablonu co do dużej sowy, wiem że nie powinnam ale małe szablony odrysowuję z monitora laptopa na brystol ;) 


jak zrobić sowę z filcu

jak zrobić sowę z filcu
Oczy sowy wykonałam z białego filcu, czarnych cekinów i białych koralików. Do odrysowania kółek użyłam korektora pod oczy, zresztą i tak do niczego innego się nie nadaje...


jak zrobić sowę z filcu
I tak wyglądają gotowe sówki, będzie ich w sumie dziewięć.

jak zrobić sowę z filcu

Mój mąż wpadł na genialny pomysł zrobienia sowy hipstera i sowy cyklopa jednak postanowiłam nie realizować tych pomysłów :D:D:D

jak zrobić sowę z filcu

jak zrobić sowę z filcu


A tu jeszcze misio i kwiatek, pewnie też coś wymyślę żeby znalazły swoje miejsce na jakiejś poszewce :)

miś z filcu

kwiat z filcu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze:)