piątek, 24 października 2014

Jak nie uda się uszyć poduszki w kształcie litery O?

Hej:)  W pierwszej kolejności chciałabym serdecznie podziękować, za nagrody Marcie z bloga sowiagaleria.blogspot.com. Już drugi raz wygrałam w rozdaniu organizowanym na tym blogu! szok! Bransoletka jest śliczna, dziękuję :)

 

Wpis z serii uczcie się na moich błędach

 

Jestem w trakcie powolnych przygotowań do szycia poduszki w kształcie litery "D". Długo szukałam w internecie jakichś sposobów, szablonów, czegokolwiek co pomogłoby mi w uszyciu poduszeczki.
No i co? słabo... 
Inne literki, L, I, K, X proszę bardzo, szablony i przykłady są bardzo łatwo dostępne. 
Ale jak uszyć chociażby O?
Długo szukałam podpowiedzi i w między czasie zabrałam się za szycie.
No bo co to za filozofia? zszywam prawymi stronami, zostawiam jakiś otwór na wywrócenie na prawą stronę, wywracam i mam literkę O! 
Robota szła miło, w miarę lekko i przyjemnie.
Zszyłam wszystko ładnie, pięknie, no to wywracamy na prawa stronę!!

Poduszka literka


W mojej okrągłej "poduszce" zrobiłam równo trzy dziury, a prób wywrócenia na prawą stronę było jeszcze więcej, zanim uświadomiłam sobie, że czegoś takiego NIE DA się wywrócić na prawa stronę za żadne skarby !!!! :(

Poduszka doughnut

Już chyba nic z tym nie zrobię. Mój mąż pocieszająco stwierdził, że dobry jest z tego rękaw na łokieć ?!?!?
Taaaaaak... z pewnością nam się przyda... ;)
 
Jedynym sposobem poradzenia sobie z uszyciem poduszki w kształcie literek typu O, D... jest zszycie zewnętrznych tylko części na lewą stronę, a środek już na prawą. Co prawda moja poduszka ma być 3d, ale ostatecznie na tych blogach udało mi się znaleźć cenne wskazówki :


To może breloczek w kształcie pączka?


Przy okazji szukania informacji o kółkach, zafascynowały mnie też poduszki w kształcie pączków, pączków-kółek czy oponek - nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa- i uszyłam sobie nowy breloczek do kluczy z filcu, tu już nie było problemów :)

brelok doughnut

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze:)