poniedziałek, 25 sierpnia 2014

SÓWKI W OKIENKU

 Hej:) 

Pogoda znowu zachęca aby usiąść przy maszynie do szycia i zacząć tworzyć.
Słońce już tak mocno nie grzeje, więc spędzając czas w mieszkaniu w końcu da się oddychać.

Co tam u królika?


  Mój króliczek czuje się znakomicie :)  bałam się, że zrobi się bardzo spokojny i osowiały - słyszałam, że tak się często dzieje po kastrowaniu zwierzątek- a my jesteśmy przyzwyczajeni do królika psotnika i takiego go lubimy :) Na szczęście pozostał mu charakterek  urwisa.

Poszewka z sową w okienku.



poszewka sowa
  Dziś chciałabym pokazać Wam poszewki które uszyłam na zamówienie.
Każda poszewka uszyta jest z bawełny. Przyozdobią pokój dziecięcy


Poniżej zdjęcia poszewek na poduszce:

poszewka sowa


poszewka sowa

poszewka sowa



10 komentarzy:

  1. Heh dzisiaj sobie pomyślałam, że dawno nic nie wrzucałaś na bloga, a tu post. Chyba Cię myślami sciaglam ;D
    Sówki w okienku bardzo ładne, no i super, że z Nesquikiem dobrze ;)
    Nie wiem jak to jest w przypadku królików, ale koty tyją po kastracji jeśli nie trzyma się im diety więc może warto zapytać o to weterynarza.

    OdpowiedzUsuń
  2. telepatia ;) Może u kotów to właśnie wynik tej apatii, mniejszej ochoty na ruch po kastracji ? Nesquik zawsze był fit ;) dużo biega po domy, zresztą często go ganiamy ;) dużo czasu poświęca też na maltretowanie poduszek lub maskotek :D:D nie zauważyłam też żeby więcej jadł, a nawet jak trochę przytyje to mu nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, moje koty apatyczne na pewno nie są, co dziennie coś psocą... czasem nawet za często ;D

      Usuń
  3. Śliczne te sówki, dla przełamania prostych motywów nawet na moim łóżku taką bym z przyjemnością położyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te poduszki są całkowicie i totalnie słodziaśne. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można dorwać takie sowki? ;) czy takie materiały zamawiasz przez internet?

    OdpowiedzUsuń
  6. głównie kupuję w hurtowniach, ten materiał w sówki jest z Jyska, ale widziałam go też na allegro;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)