piątek, 28 marca 2014

PIERWSZA BRANSOLETKA

Chciałam zrobić taką jak Pomysłowy Kaktus
tu link: klik
Jednak mi nie wyszło:( może następnym razem, jak kupię mulinę bo u mnie poszła nitka którą łączyłam koraliki.
Ale za to  zrobiłam inną łatwiejszą i z zapięcia jestem dumna- jest regulowane.
Tu jest link do filmu w którym dziewczyna pokazuje jak zrobić takie zapięcie: klik

BRANSOLETKA
Bransoletkę noszę już drugi dzień i ciągle się trzyma więc cieszę się tym bardziej, w dodatku koraliki pochodzą od starej torby która rozwaliła mi się chyba dwa lata temu  - jednak warto chomikować takie rzeczy :)

PS.   Wkrótce zamierzam dodać informację o rozdaniu, do wylosowania będzie kosmetyczka, także bądźcie czujni :) 



4 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać rozdania :))
    Bransoletka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Moja na początku też poszła jak zrobiłam nitką, więc dlatego użyłam muliny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza i bardzo udana bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)