sobota, 7 grudnia 2013

Prosty pojemnik z filcu

Ponieważ Mikołaj przyniósł mi książkę - Filcowy zawrót głowy - Joanna Tołłoczko, Piotr Syndoman, postanowiłam wykonać jeden prosty projekt a mianowicie, pojemnik z filcu.


Filcowy zawrót głowy - Joanna Tołłoczko, Piotr Syndoman

Filcowy zawrót głowy - Joanna Tołłoczko, Piotr Syndoman

Co prawda w książce jest zamieszczony wzór szablonu, ale tylko poglądowy, więc trzeba go wykonać samodzielnie. Mój niewielki filcowy pojemnik wykonałam z poniższego szablonu , który odrysowałam na czerwonym filcu o grubości 1mm

pojemnik z filcu

Po wycięciu, wystarczy zszyć nasz pojemnik i gotowe :)
Filc, który polecają autorzy książki ma grubość 4 mm, niestety takiego nie posiadam ale i tak uważam, że mój pojemniczek wyszedł uroczo :)

pojemnik z filcu
pojemnik z filcu

2 komentarze:

  1. Ten pomysł podoba mi się wybitnie! Jeszcze nie robiłam niczego z filcu, ale te pojemniczki są takie praktyczne, że chyba zacznę - mówię to patrząc kątem oka na nieużywany regał na CD - a raczej używany w każdym innym celu, który aż prosi się o całą serię. Dzięki za instrukcje wykonania szablonu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tę książkę :-)
    Ja też szyję ale ręcznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)